top of page

 

Vilkår og betingelser for Chatbot Norge
 

1. Introduksjon
Velkommen til Chatbot Norge. Ved å få tilgang til vår nettside og bruke våre tjenester, samtykker du i å overholde og være bundet av følgende vilkår og betingelser. Vennligst les dem nøye.

 

2. Tjenester som tilbys
Chatbot Norge tilbyr oppsett, hosting og løpende supporttjenester for chatbots til selskaper. Våre tjenester inkluderer:

  • Initialt oppsett av chatbots.

  • Ubegrenset support og opplæring de første tre månedene.

  • Løpende hosting og ukentlige sjekk etter de første tre månedene.

  • Begrenset opplæring og justeringer etter den innledende perioden, avhengig av valgt pakke.

3. Priser og betaling

  • Den opprinnelige oppstartsavgiften betales ved kontraktsinngåelse.

  • Månedlige hosting- og supportavgifter faktureres månedlig, fra kontraktsdatoen.

  • Manglende betaling innen 7 dager etter forfallsdato kan resultere i suspensjon av tjenester.

  • Prisene er basert på et antatt nivå av trafikk til chatboten. Hvis faktisk trafikk avviker betydelig fra dette, forbeholder Chatbot Norge seg retten til å forhandle om et tillegg for trafikk med kunden. Hvis enighet ikke oppnås, kan tjenesten avsluttes i samsvar med oppsigelsesklausulen.

4. Support og opplæring

  • Ubegrenset support og opplæring gis de første tre månedene etter oppsettet.

  • Etter tre måneder er supporten begrenset til ukentlige sjekker og et bestemt antall opplæringsøkter/justeringer basert på valgt pakke.

  • Ekstra opplæringsøkter/justeringer kan kjøpes separat.

5. Oppetid og refusjonspolitikk

  • Chatbot Norge forplikter seg til å levere en pålitelig tjeneste med en oppetid på minst 98 %.

  • Hvis systemet opplever nedetid som overstiger to påfølgende dager innenfor en måned, vil kunder være berettiget til en forholdsmessig refusjon for den berørte perioden.

  • Refusjonskrav må sendes inn innen 30 dager etter nedetiden.

6. Kundens ansvar

  • Kunder er ansvarlige for å gi nøyaktig informasjon som kreves for å sette opp og vedlikeholde deres chatbots.

  • Kunder må informere Chatbot Norge om eventuelle problemer eller ønskede endringer på en rettidig måte.

  • Kunden samtykker i å ikke bruke chatboten til ulovlige eller uetiske formål, inkludert, men ikke begrenset til, håndtering av sensitiv data i strid med gjeldende lover.

7. GDPR-samsvar

  • Kunden samtykker i å overholde General Data Protection Regulation (GDPR) ved håndtering av personopplysninger som samles inn gjennom chatboten.

  • Chatbot Norge vil ta rimelige tiltak for å sikre at chatbot-tjenesten er GDPR-samsvarende, inkludert sikker behandling og lagring av personopplysninger.

  • Kunden er ansvarlig for å informere brukere om hvordan deres data vil bli behandlet og for å innhente nødvendige samtykker.

  • Eventuelle brudd på GDPR-samsvar fra kundens side vil være kundens ansvar, og Chatbot Norge vil ikke være ansvarlig for bøter eller skader som følge av slike brudd.

8. Ansvarsbegrensning

  • Chatbot Norge vil ikke være ansvarlig for indirekte, tilfeldige eller konsekvensskader som oppstår fra bruk av våre tjenester.

  • Vårt totale ansvar for ethvert krav som oppstår fra eller i forbindelse med våre tjenester skal ikke overstige beløpet kunden har betalt for tjenestene i spørsmål.

9. Trafikkforutsetninger og tilleggskostnader

  • Prisene for våre tjenester er basert på et antatt nivå av trafikk til chatboten.

  • Hvis trafikken betydelig overstiger denne antakelsen, forbeholder Chatbot Norge seg retten til å forhandle om en tilleggskostnad for trafikk med kunden.

  • Hvis kunden ikke godtar tilleggskostnaden, kan Chatbot Norge avslutte tjenesten i samsvar med oppsigelsesklausulen.

10. Immaterielle rettigheter

  • Alle immaterielle rettigheter knyttet til chatbot-programvaren og tjenestene levert av Chatbot Norge forblir Chatbot Norges eiendom.

  • Kunder gis en ikke-eksklusiv, ikke-overførbar lisens til å bruke chatbot-programvaren så lenge de overholder disse vilkårene og betingelsene.

11. Oppsigelse

  • Kunden må si opp avtalen før neste betalingsuttak for å unngå å bli belastet for påfølgende måned.

  • Hvis Chatbot Norge ønsker å si opp avtalen, vil det bli gitt en måneds varsel.

  • Chatbot Norge forbeholder seg retten til å avslutte tjenesten umiddelbart hvis kunden bryter disse vilkårene og betingelsene.

12. Endringer i vilkår

  • Chatbot Norge forbeholder seg retten til å endre disse vilkårene og betingelsene når som helst. Kunder vil bli varslet om eventuelle betydelige endringer.

13. Uenigheter

  • Disse vilkårene og betingelsene er underlagt norsk lov. Eventuelle tvister vil bli løst i de norske domstolene.

14. Kontaktinformasjon
For spørsmål eller bekymringer angående disse vilkårene, vennligst kontakt oss på support@chatbotnorge.no.

15. Ansvarsfraskrivelser

  • Chatbot Norge garanterer ikke at chatboten vil oppfylle alle kundens krav eller at den vil fungere uten avbrudd eller feil.

  • Selv om vi tilstreber å gi nøyaktig og tidsriktig informasjon, er Chatbot Norge ikke ansvarlig for skader eller tap som følge av bruk av våre chatbot-tjenester.

16. Force Majeure

  • Chatbot Norge vil ikke være ansvarlig for manglende oppfyllelse av sine forpliktelser på grunn av hendelser utenfor rimelig kontroll, inkludert, men ikke begrenset til, naturkatastrofer, krig eller tekniske feil.

bottom of page